Just give me a second to get all huffy and weird like you

Tänkte visa några favoriter som jag har just nu. Det har varit lite bloggtorka, jag har verkligen svårt att komma på bra och roliga inlägg men jag har inte haft inspirationen. Jag ska försöka att komma på så bra saker som möjligt att skriva om i framtiden.
De favoriter jag har just nu är ett body butter från The Body Shop, en rengöringslotion från Vichy och en parfym från Diesel.
Detta kroppsmör kommer som sagt från The Body Shop och det är en av deras nya duos. Vilket betyder att de har två olika sorters krämer i samma burk. En för normal hy, alltså där man inte är supertorr men ändå behöver återfukta, och en för den torrare huden, till exempel armbågar och benen. Den doftar arcai floral, vilket är en blandning mellan en bärig och en blommig doft. Den luktar speciellt men galet gott. (ca. 185 kr/200 ml)
Min rengöring från Vichy (Purete Thermale 3 in 1), som jag använde ett tag sedan, har jag nu gått tillbaka till. Min hy hade en supertorr period och jag tror att det var på grund av alla starka rengöringsprodukter jag testade. Nu är min hy i balans igen och det enda jag ändrat är rengöringen. Detta har varit en stor favorit för både mig och min mamma väldigt länge, och nu är den tillbaka! Den tuben på bilden är en resestorlek på 100 ml men normalstorleken är 200 ml. (ca. 125 kr/200 ml)
Jag är ingen stor parfymsamlare och jag använder inte parym särskilt ofta, pga att jag inte äger särskilt många. Denna parfym, Diesel Loverdose, har jag använt ett tag och den har verkligen växt i mina ögon. Den ska lukta lakrits och vanlj, vilket jag anar i vissa lägen. Sedan är jag väldigt dålig på att förklara dofter, ni får helt enkelt gå och sniffa på den! (ca. 369 kr/30 ml eller 519 kr/50 ml)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt att läsa om favoriter!

Rengöringen har jag provat för länge sen, en provtub på 5ml... så den räckte inte så länge, men jag har för mig att jag gillade den. Bra pris med!

2011-10-08 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0