Bow down to Beercules

Kunde inte hålla mig från William Tell Me About OPI och på grund av det blev det lite slarvigt påmålat, men det får ni stå ut med. Jag tänkte mig att det skulle vara lite mer vinrött men på nageln blir det väldigt mörkt, nästan svart. Jag kan också skymta lite brunt. En mycket fin färg, men annorlunda på nageln än i flaskan.
Jag gillar formulan, då det är mitt första OPI-nagellack kan jag inte säga att jag tycker om alla deras finishes men detta var otroligt lättmålat. Det behövdes bara ett lager, men jag drog på två ändå för att jämna ut mina knagliga linjer vid nagelbanden. Detta är ett krämlack och jag tror det kommer blir mycket använt i vinter av mig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud va läckert! Jättesnyggt!

2011-10-02 @ 18:06:29
Postat av: Mona

Å så vackert det är... var har du köpt det?

2011-10-04 @ 16:06:56
URL: http://lackynails.wordpress.com
Postat av: HippiSara

Lotta: Visst är det!



Mona: Jag köpte det på en färja Danmark-Tyskland! Finns säkert att få tag på där de säljer OPI, kanske inte lika billigt då! Jag tror det tillhörde Texas-kollektionen i alla fall! :)

2011-10-04 @ 17:04:19
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0