New is always better

Fick ta mig till stan och köpa ny ansiktsrengöring och ansiktslotion för nån vecka sedan, eftersom det hade tagit slut här hemma. Jag kände att jag ville testa något nytt så jag kom hem med produkter från Lumene, jag har inte testat något hudvård från Lumene förut. Just de är anpassade för känslig hy och lotionen är för normal/kombinerad hy, men det finns många olika uppsättningar för olika hudtyper, vilket är super! Jag har bara använt den i nån vecka så jag kan inte riktigt säga vad jag tycker om dem riktigt än, men min slutgiltiga dom kommer snart!
Lumene Sensitive Touch Cleansing Emulsion (89 kr på Kicks)
"Oparfymerad, lätt rengöringslotion som skonsamt rengör makeup och orenheter
från huden. Sammansättningen lugnar huden med 100 % organiskt, nordiskt
linfröextrakt, som bidrar till att förstärka även den allra känsligaste huden. Den milda
sammansättningen försvagar inte hudens egen hydrolipidfilm. Slutresultatet är en ren,
lugnad och mjuk hud. Passar utmärkt för känslig, stressad eller couperosa hud samt
alla andra hudtyper. Perfekt produkt även för att rengöra ansikts-, ögon- och
läppmakeup. Innehåller 80% naturliga ingredienser."
Lumene Sensitive Touch Daily Moisture Lotion (165 kr på Kicks)
"En lätt creme som balanserar talgutsöndringen och återfuktar huden. Lugnar hudens
rodnande och hettande känsla. Förstärker de känsliga ytliga blodkärlen och stöder
hudens egen skyddsmekanism"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0