Love isn't blind, it's retarded

Jag hittade en superfin klänning för någon vecka sedan och jag ska på dop i juni, men den fanns inte i min storlek då. Men igår hittade jag den i en annan affär och där var den dessutom nedsatt 150 kr från originalpriset!
Jag tänkte eftersom jag fick klänningen så billigt kan jag köpa ett matchande nagellack också, så jag gick till H&M för att se om de fortsvarande hade det där superpriset på IsaDoralacken, men det hade de inte. Jag hittade ändå inget jag ville ha, så jag kikade lite på H&M's egna lack och såg att de hade erbjudandet tag 2 betala för 1.
Jag hittade ett jättefint rosa nagellack som passade perfekt till klänningen (klänningen får ni se nån dag framöver!) och min mamma ville ha ett annat som passade hennes klänning. Superbra, så jag betalade bara 20 kr för ett nagellack som var perfekt!
Vi köpte: Spoiled Beauty (som är ett fint creamlack) och Peppermint Fusion (som har otroligt fint skimmer)




Kommentarer
Postat av: Vanesa

oh den blåa vill jag också ha :)

2011-05-25 @ 12:04:33
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Vanesa: den är såå fin! :D

2011-05-25 @ 13:14:53
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0