The good times are killing me

Då ska jag försöka göra min första recension, får se hur detta går.


Jag har tänkt att recensera Lumenes Waterproof Eye Makeup Remover som jag har provat ett tag nu. Jag köpte den på grund utav att jag hört mycket bra om den och ville testa den själv. Innan denna använde jag Vichy Purete Thermale Soothing Eye Makeup Remover for sensetive eyes, som jag inte gillade alls och jag tycker verkligen inte den passar till känsliga ögon då mina ögon är otroligt känsliga. Vem vet, kanske ni får en recension på den också.

Det jag letar i hos en remover är att den inte ska irritera mina ögon, ta bort allt inklusive mascaran, vilket många removers gör otroligt dåligt, och att den inte ska lukta för starkt. Jag tyckte att Lumenes var bra på alla dessa punkter. Den innehåller olja och därför lämnar den en yta som jag inte riktigt gillar, det är den enda nackdelen jag kan hitta. Ytan försvinner förstås när man senare tvättar ansiktet som vanligt, så ett jättestort problem är det ju inte. Min slutsats är nog att jag rekommenderar denna produkt.

Kanske lite kort recension, men det är min första!

 

Jag köpte den på Lindex och den kostar ca. 129 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0