If you want to receive e-mails about my upcoming shows, then please give me money so I can buy a computer.

Så här ser paletten jag använder nästan hela tiden ut! Jag gillar speciellt den svart/gråa skuggan, man ser det kanske inte så jättebra på bilden men den har massa holografiskt glitter vilket gör den skitcool, tycker jag. Den skugga jag använder mest sällan är nog den silvriga, vet inte varför men de andra skuggorna använder jag flitigt, och den svarta använder jag till att lägga uppepå min kajal när jag markerar min övre fransrad, eller ja, oftast i alla fall.
Jag gillar att med en kvartett kan man göra så mycket med, så om man inte vet vilka
skuggor man ska köpa kan man alltid satsa på en kvartett. Det gör att man får fyra
olika skuggor som passar perfekt med varandra!
En liten nackdel med denna kvartett är att skuggorna är lite torra, alltså är de inte
pigmenterade.För en vardagssminkning tycker inte jag att de behövs så mycker power
i skuggorna, då jag oftast siktar på en mer naturlig look under dagen. Men om man ska
göra en dramatisk sotning ska man nog satsa på några andra skuggor.

Isadora Eyeshadow Quartet - 37 Crystal Mauve (125 kr på Kicks)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0