You can't call shotgun for eternity

Jag har som sagt vunnit ett paket med solskydd från Cliniderm och det vann jag på den fin fina bloggen Skimmerskuggan som drivs av en tjej som heter Kerstin. Har ni inte kollat in denna blogg, gör det!
Men tillbaka till vinsten. Eftersom jag vunnit ett paket med fyra olika produkter tänkte jag dela upp inlägget i flera delar. När jag skriver om varje produkt vill jag också skriva lite vad jag tycker om produkten och det bli något svårt att testa alla på en gång. Låter det logiskt? Haha! Men jag vill alltså testa och lägga upp information om produkten i fråga allt eftersom.
Detta inlägg kommer vara en lite överblick över de produkter jag vunnit!
Jag har alltså vunnit följande produkter:
Active Defence Sun Face Cream SPF 15
• Antioxidanter skyddar mot fria radikaler
• Motverkar ålderstecken orsakade av solen
• Lätt och skön formula som inte täpper till porerna
• Ger en utslätande effekt
Light & Matifying Sun Face Gel Cream SPF 25
• Skyddar effektivt mot solens skadliga strålar 
• Motverkar solens åldrande och uttorkande effekt på huden
• Ultralätt formula som inte kladdar och inte täpper till porerna
• Lämnar huden silkeslen och matt
Ultra Light Sun Milk SPF 20
• Extra lätt, intensivt återfuktande och snabbabsorberande
• Motverkar solens åldrande och uttorkande effekt på huden
• För len hud med förnyad elasticitet
Lip Protection Sun Gloss Natural Pearl SPF 25
• Skyddar läpparna i solen
• Återfuktar och mjukgör läpparna
• Ger ett fint skimmer
(All information om produkterna är hämtade från Cliniderms hemsida och om ni vill veta mer om de här eller Cliniderms andra produkter är det bara att kolla runt där)

Kommentarer
Postat av: June

Sv: Tycker jag också! Synd att jag har glömt bort dem halva sommaren :/

2011-07-13 @ 10:56:55
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Light & Matifying Sun Face Gel Cream SPF 25 var jag och letade i butik förut men hittade inget apotek som hade den, irriterande :P

2011-07-13 @ 19:34:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: HippiSara

Wysteriia: Jobbigt, men åh så typiskt. Jag hittar sällan vad jag letar efter, haha! Jag provar den just nu, kommer skriva vad jag tycker om den snart! :)

2011-07-13 @ 19:41:16
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kul att se att vinsten kommit fram ordentligt!

2011-07-14 @ 16:36:11
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0