Listen to my swollen gum

Hej igen!
Eftersom ni inte känner mig, at all, så tycker jag det passar sig att jag visar er några av mina favoriter till att börja med. Jag tänkte börja med läppstift.
Jag är en läppstift-fanatiker, jag kan inte få nog av dem! Så detta är de tre stiften jag använder oftast, men jag har många fler favoriter!
Det första är ett neutralt. Det heter Exit och kommer ifrån Make Up Store. Det har en rosa-korallig färg, vilket passar väldigt bra till min hy då jag är ganska blek. Detta brukar jag använda tillsammans med ett annat stift som jag kommer berätta om längre ned i inlägget, så för att få reda på min superkombo, scrolla ned!
Det andra stiftet jag tänkt visa er är ett lila-rosa. Det är Rebel ifrån MAC. Jag var i Stockholm med min mamma i höstas och vi gick in och kollade vid MAC-disken och jag letade efter ett rött/rosigt läppstift (vilket jag köpte också, men det kan jag visa en annan gång) Expiditen visade lite olika stift och hon sa att detta passade otroligt bra på mig, men hon var oroligt att det var för bold, men icke. Men jag köpte det inte, men dagen efter gick min mamma och köpte det och gav mig det i födelsepresent. Glad!
Detta stift är inte för mesar, men det går att lägga på ett tunt lager. Det är absolut bygga upp färgen om man vill, vilket jag brukar göra ;) Det var svårt att ta kort på och jag är inte jättebra på att fota än, får öva upp mig.
Och det sista stiftet är Rose Passion från Rimmel, Rimmel har många olika sorters läppstift men detta är Rimmel Moisture Renew Lipstick. Detta läppstift är inte så smickrande på mig om man bygger upp färgen, jag brukar bara "dutta" på det, eller använda med Exit. Jag sätter på Exit, sedan "duttar" jag på Rose Passion på inre delen av läpparna och sedan blandar jag ihop stiften lite. Detta blir galet snyggt! Får visa någon gång. Så detta stift brukar jag inte använda så ofta för sig själv. Men fint är det!
Jag swtchade även läppstiften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0