I love you like the stars above, I love you till I die

Jag har tänkt lite på olika trender inom smink och så, sommar och vinter makeup är otroligt olika, enligt mig. Jag är inte någon som förljer trender, men när sommaren kommer (eller våren) känner jag mig mer sugen på ett tjusigt rosa läppglans än på ett mörkrött läppstift. Skillnaden jag ser mellan vinter- och sommartrender inom makeup är ganska tydliga. Jag känner mig jättepepp på vår- och sommarsmink! Jag känner mig lite trött på vinterns mörka färger, som är galet snyggt men jag är sugen på rosa/corall och ljusa färger!
Ser ni skillnaden? Till vänster har jag försökt att visa vad för smink jag känner att slänga
på på vintern, till högerär det jag är sugen på just nu!
(speciellt parfymbollen DKNY Fresh Blossom!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0