You can't fire me. I'm union, bitch

Provade min nya IsaDora Fine Liner Stylo och passade på att ta lite kort när vädret var ganska klart. Pennan är verkligen guld värd.
Och yes, jag har skaffat linser nu och därför blev det ett litet glapp mellan ögonfransarna och eyelinern, fick skippa att kleta på lite kajal där som jag annars brukar göra. Får se hur lång tid det tar innan jag vågar göra det igen..
(Ojämt? Haha, så går det när man gör det i sin hast!)
Produkter
Ansiktet:
Laura Key Concealer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
The Body Shop Cheek Colour - Nr 05
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked Palette - Virgin och Hustle
IsaDora Fine Liner Stylo
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
Läppar:
Ingenting (men de behöver sig nog en omgång med läppbalsam, torra much?)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt!

Är Lumene's make up creme bra? Och Body Shops rouge? Sitter det bra?

2011-12-09 @ 19:11:19
Postat av: HippiSara

Lotta: Lumene Natural Code Matt Makeup är en riktigt bra vardagsfoundation, inte för mycket täckning men den jämnar ut hud tonen riktigt fint! The Body Shops rouge är ett superbra rouge, det är den perfekta höst/vinterfärgen! :)

2011-12-10 @ 10:50:28
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0