Let's see, suits, laser tag, I say "wait for it" a lot, that's pretty much it

Mina Skönhetsfavoriter 2011


Hudvård
Rengöring: Vichy Aqualia Thermal Purete Thermal 3-i-1
Ansiktsvatten: -
Peeling: Dermalogica Prep Skin Scrub
Ansiktsmask: Formula 10.0.6 Deep Down Detox Mud Mask
Remover för ögonmakeup: Lumene Waterproof Makeup Remover
DagkrämVichy Aqualia Thermal Light
Nattkräm: -
Ögonkräm: -
Solskydd: Cliniderm Light & Matyfing Sun Face Gel Cream spf 25 (lagom långt namn)
Body butter: The Body Shop Duo Floral Acai
Bodylotion: Ldb Lotion Aloe Vera
Skrubb: Sephora Collection Body Scrub Ginger Lime

Hårvård
Schampo: TRESemmé anti-breakage Schampoo
Balsam: TRESemmé anti-breakage Conditioner
Inpackning: -
Leave-in treatment: -

Makeup
Primer, ansikte: L'oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Primer, ögon: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Foundation flytande: Lumene Natural Code Matt Makeup
Foundation mineral: -
Concealer: Laura Key Concealer
Löst puder: -
Fast puder: L'oréal True Match Powder
Rouge:  Make Up Store Blush i Fresh Rose
Highlighter: Urban Decay - Virgin
Bronzer: -
Mascara: Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
Eyeliner: IsaDora Fine Liner Eye Stylo
Glittereyeliner: -
Kajalpenna: IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Ögonbrynspenna: -
Ögonbrynsgel: -
Ögonskugga, fast: Det måste vara några från min Naked Palette, Hustle, Virgin och Darkhorse är några favoriter. Sedan är jag sjukt förtjust i mina MAC-skuggor, speciellt Shadowy Lady och Seedy Pearl!
Ögonskugga, lös: -
Ögonskugga, kräm: NYX Jumbo Eye Pencil i Black Bean
Läppenna: Claudia Lip Pencil i Rosewood
Läppstift: Hmm.. Ruby Woo eller Rebel, båda från MAC. Det är svårt att välja ett läppstift. Jag gillar IsaDoras Perfect Moisture Lipsticks också, formulan är galet bra!
Läppglans: H&M's. Azalea Glow och Bite Me Blondie är två supersnygga färger!
Vårdande: -

Doft
Doft dag: Använder inte parfym dagligen, men om jag skulle spraya på något skulle det vara Loverdose från Diesel.
Doft kväll: Här använder jag också Loverdose från Diesel. Det är nog mer en kvällsdoft!

Naglar
Överlack: Brukade använda vilket klart lack som helst, men nu blir det Seche Vite för hela slanten.
Lack: China Glaze - Liquid Leather. Svart lack, kan vara något av det snyggaste.


Kommentarer
Postat av: anna

kan du skriva en recension om din t zone primer från make up store? :)

2011-12-28 @ 02:00:46
Postat av: anna

hehe oj såg att du gjort de nu ;o

2011-12-28 @ 02:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0