One. No, 10, you said 10, you can't take that back!

Nyfikna vad den otroligt generösa goodie-bagen innehöll? Jag är så otroligt peppad på att testa alla prylar!
Från vänster:
Tester från Korres
Anatomicals - Smother Superior (nun better) Bergamot and Green Ginger Body Butter
Fruit Gorilla & Friends The Caring Lipbalm - Orange Kiss
Plumping color gloss - DuWop i färgen Coral Tree
Diesel EdP - Loverdose
6 st nagellack från Kicks Make Up
Nagellack från Essie - A List
bareMinerals Purely Nourishing Moisturizer (Normal till Torr hy)
Korres Body Butter - Quince
Estelle & Thild Ecorganic Hand Cream Neroli Bergamot
I love... Vanilla & Ice Cream Body Scrub
Exten-10 Instant Youth Boosting Moisturizer SPF 15
Doftprov på Elie Saab Le Parfum EdP
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
Jag är nog mest nyfiken på Lancôme mascaran, Korres Body Butter, läppbalsamet, skrubben, nagellacken och fuktkrämen från bareMinerals. Fast hela goodie-bagen var ju fantastisk! Mer bilder på Kicks-lacken kommer senare. Jag kommer testa alla produkter allteftersom, så det kommer komma utlåtande som det mesta tror jag, fast inte med en gång. Låter det bra? Hojta bara till om ni vill se när bilder på något speciellt så fixar jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0