A kid needs a pet cobra

Varför så dålig uppdatering? Min skola håller på med ett utbyte med Nederländerna och det var också därför jag var där i höstas. Nu är de här och jag är värdfamilj till två tjejer. Detta gör att jag har ganska fullt schema denna veckan och kommer inte kunna uppdatera fullt så mycket som jag vill.
Titta vad de hade med sig till mig! Fyra nagellack, hur snälla kan man vara? Jag fick också otroligt mycket godis, Holländskt godis är nog det bästa som finns. Eftersom jag har haft fullt upp, fick jag ta bilderna när solen var frånvarande. Kommer visa upp lacken allt efter som, som vanligt. Vilket vill ni se först?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Inget lätt val! Jag hade nog fått räkna "elle belle bi"!

2012-04-23 @ 21:03:34
Postat av: Kerstin

spännande!

2012-04-24 @ 08:16:15
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Lotta: Fick bli det koralliga och det sommrigaste av dem! :)



Kerstin: Eller hur! :D

2012-04-26 @ 15:54:34
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0