I've been in these overalls for an hour and a half

Jag spenderade nästan hela dagen på Gekås, Ullared igår därav ingen uppdatering. Jag hittade några godbitar men vädret gör att bilderna blir dåliga och det är lite svårt med swatches. Det får jag fixa någon annan dag.
Jag har nämligen hittat lite Wet n Wild-produkter! Åh som jag har letat, många säger att de har hittat i sina mataffärer och så, men jag har letat överallt men inte hittat dem. Jag blev otroligt överraskad att de hade märket på Gekås, min kusin tyckte jag blev lite väl glad, haha!
Två paletter och en geleyeliner fick det bli. Paletterna heter "Cool as a Cucumber" och "Sweet as Candy". Eyelinern är en vanlig svart, min första i gelformula!
Alla tre kostade 30 kr styck, helt galet!

"Cool as a Cucumber"
"Sweet as Candy" och som sagt får swatches vänta tills solen tittar fram igen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sjukt fina paletter! :D

2011-09-11 @ 15:02:14
Postat av: HippiSara

Carro: Eller hur! :)

2011-09-12 @ 12:23:57
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0