If I find a penny in there, I'm taking you down

Jag känner julkänsla redan, det är helt galet! Förra året var det tvärtom, jag kände ingen julkänsla alls. Har ni julshoppat något? Visst, det är lite tidigt kanske, men jag har faktiskt köpt ett par stycken julklappar. Det är så roligt att köpa julklappar tycker jag, speciellt när man kommer på jättebra idéer. Mindre roligt när man inte göra det och måste panik-köpa något halvbra.
The Body Shop har släppt tre säsongsdofter, Spiced Vanilla, Cranberry Joy och Candied Ginger. Jag luktade lite på dessa när jag var i Göteborg för ett tag sedan och jag blev otroligt intresserad av Cranberry Joy-doften. Den luktar sådär speciellt som jag gillar och den luktar heller inte för sött och sliskigt, utan den hade en syrlig, diskret doft. En supersoft enligt mig, men jag fick kontrollera mig och köpte inget.
När jag fyllde år, som ni märkt, har jag fått väldigt fina saker av mina kompisar och familj. Jag fick också ett presentkit från TBS innehållande en mini-body butter, mini-shower gel och en "tvättboll". Med vilket doft? Cranberry Joy, såklart! Det jag inte fattar är hur hon kunde välja ut just den doften, den jag tittar på och velat ha ett tag.
Jag blev, och är, såklart jätteglad och provade produkterna med en gång. TBS har verkligen kvalitetsvaror, älskar både kroppssmöret och duschgelen. Om man använder gelen tillsammans med "tvättbollen", som jag verkligen inte vet vad den heter men tvättbollen får duga, bildas ett tjockt och härligt skum som jag verkligen gillar. Body Buttret är, som vanligt när det gäller The Body Shops body butters, otroligt bra. Inte för kletigt och inte för tunnt.
Jag är verkligen redo för december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0