I'm the bloke who hit him

Idag var jag på en namngivningcermoni, eller vad man ska kalla det. Då måste man ju vara lite fin och så här såg jag ut. Jag tog bilderna lite snabbt och kollade inte på dem förrän nu och jag märkte att de inte blev super men det får duga, bättre än inget, right?
Jag vet att det blir många bruna/naturliga sminkningar men det är det jag oftast bär och jag är mest bekväm i det. Jag ska försöka att exprimentera mera så det blir fler annorlunda och roliga inlägg!
Produkter
Ansiktet:
L'Oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Make Up Store Neutralizer - Yellow
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Make Up Store Blush - Fresh Rose
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay - Virgin, Sin, Buck, Darkhorse och Creep
L'Oréal Voluminous Carbon Black Mascara
Läppar:
H&M Lipgloss - Azalea Glow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0