Do you know how many people it takes to change fiftythousand lightbulbs?

Ett litet sommartips! Om man vet att man kommer ta mycket kort, skippa SPF:en! Såklart ska man ha solskydd på sig under dagen, det är väldigt viktigt enligt mig, men på kvällen, om man har grillkväll eller om man kommer umgås med sina kompisarna och man vet att man kommer ta bilder och foton är det smart att skippa det.
Varför? Ni såg bliderna på mig häromdagen då jag hade mitt nya läppglans med SPF 25, mina läppar ser konstigt vita ut vilket och det är effekten som blir när man har solskydd på sig och tar bilder. Då om man har det i hela ansiktet kommer det få en helt annan färg. Alltså är det ett litet tips är att kolla om din foundation innehåller någon SPF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0