Or should I say "Chan-berries"?

Dag 8 - Brukar du använda primer? Favoriten?
Jag brukar använda primer för både ansiktet och ögonen.
Jag börjar med ögonen eftersom jag bara har en till dem, jag använder Urban Decay Eyeshadow Primer Potion och den funkar tillräckligt bra till mig, jag har väldiga problem med att skuggan lägger sig i ögongloben och färgerna blir så mycket snyggare med primer så en primer, vilken sort som helst, är att rekommendera! Jag har köpt den på lookfantastic.com. Jag har testat Make Up Stores skuggprimer också och gillade den, annars har jag inte provat fler. Jag har hört bra saker om Lumenes också.
Till ansiktet använder jag antingen Cliniderm Light & Matifying Sun Face Gel Cream SPF 25 eller L'oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer. Cliniderms är bättre på att hålla ansiktet matt, uppenbarligen, medan L'oréals är bättre på att dölja stora porer och jag väljer olika från dag till dag. Det beror på vad jag känner för just den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0