While this font is often mistaken for Helvetica, it's actually Helvetica Bold

Äntligen kommer ett inlägg kallat "Tio tomma" igen. Vet inte när min senaste inlägg i denna stilen skrevs, men alldeles för länge sedan. Jag gillar att använda upp min prylar men det är inte alltid så lätt, men nu har jag fått ihop tio tomma burkar, tuber eller hur förpackningarna nu ser ut.
Jag har gjort slut på;
  1. Korres Body Butter - Quince - Perfekt när en ny sådan här följde med i min vinst, tycker riktigt bra om den. Skriver kanske en recension när jag testat den med fikondoft.
  2. The Body Shop Body Butter - Shea - Läs mer om den här!
  3. The Body Shop Duo Body Butter - Floral Acai - Läs mer om den här och här!
  4. L'Oréal True Match Powder
  5. Lumene Waterproof Eye Makeup Remover - Läs min allra första recension, någonsin, här!
  6. Vichy Aqualia Thermal Light - En klassiker hemma hos mig. Både mamma och jag har använt den under en lång, lång tid.
  7. bareMinerals Purely Nourishing Moisturizer - Inte ett stort fan av denna.
  8. Lumene Natural Code Matt Makeup - Min standard foundation, läs lite mer om den här!
  9. Estelle & Thild Ecorganic Hand Cream - Denna är toppen! Recension, här!
  10. Lumene Sensetive Touch Daily Moisture Lotion - Läs recentionen här!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker alltid det är roligt att läsa om sånt här!

Är själv glad när jag lyckas göra slut på något. Har ofta halvtomma förpackningar, tycker det är roligare att börja på det nya. Man vill ju testa!

2012-04-01 @ 21:00:47
Postat av: HippiSara

Lotta: Samma känsla här, när man får nya saker blir det ofta att man provar dem direkt, utan att riktigt tänka efter! :)

2012-04-02 @ 23:22:59
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0