Four dollars a box and you're out of thin mints?

Jag gillar fynd, vem gör inte det? Jag hade läst i någon blogg om att body butter från märket I love... fanns på Rusta för galna priser, så jag behövde bara kolla upp detta. När jag kollade runt lite på Rusta hittade jag dem. De hade två olika dofter, Coconut & Cream och Strawberries & Milkshake. Jag gillar inte kokosnöts doft på mig själv, men det doftar underbart på andra, så jag köpte mig en burk med doft jordgubbar. Den luktar verkligen jättegott!
Nu kommer det galna, de kostade 25 spänn/burken! De kostar annars 69 kronor på Kicks. Spring och fynda säger jag bara! Jag får väl testa och se ifall den är något att ha, men priset 25 kronor är ju överklomligt om det inte visar sig vara en mirakelprodukt.
Jag gick in på Kicks också och köpte mig en ny kajalpenna. Jag har bara en liten stump kvar och det var bara något jag "behövde". Som om jag "behöver" något i sminkväg. IsaDora Perfect Contour Kajal i färgen Black denna gång, inte Soft Black som jag brukar köpa. Får testa något annat ibland, tycker jag. Den kostade 79 kr.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är väl underbart med fynd!

Tack för tipset.

2012-03-19 @ 12:17:57
Postat av: Michan- Beauty by M

Jordgubbskrämen doftar verkligen supergott!

Den fanns tyvärr inte kvar på Rusta när jag skulle köpa den,så en kokos fick följa med mig hem :)

2012-03-30 @ 14:43:26
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Lotta: Visst är det? Blev själv tipsad om det, så kände för att föra vidare det!



Michan: Men den som doftar kokos är ju inte dum den heller! Luktar kokoskakor, typ! :)

2012-03-30 @ 16:54:46
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0