Eisenhower was a sissy

Så här såg jag ut idag. Inget speciellt, men mer smink än vad jag brukar ha nu förtiden. Det brukar bara bli lite maskara för mig det senaste, lite tråkigt men jag har inte riktigt orken.
Jag kommer vara otroligt svensk och säga "Vilket härligt väder vi har!". Våren är välkommen, ja. Nu är det nog med tjöt.
Produkter
Ansiktet:
  • Laura Key Erase and Rewind Concealer
  • Lumene Natural Code Matt Makeup - 11 Cream
  • Maybelline Affinitone Pressed Powder - 14 Creamy Beige
  • Inglot Freedom System Blush (vet inte numret, tyvärr men den är swatchad här!)
Ögon:
  • Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré
  • Make Up Store Microshadow - Sultan och Nox
  • Inglot Freedom System Eyeshadow (Vet inte numret här heller, lite dumt men de sitter liksom i paletten och jag vet inte om man kan ta ur dem eller så, men en skimmrig lila ögonskugga från paletten jag köpte i Nederländerna)
  • IsaDora Perfect Contour Kajal - Black
  • MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara
Läppar:
  • Cliniderm Lip Protection Sun Gloss - Natural Pearl

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefint! Vad söt du är med håret nere!

2012-03-26 @ 00:15:07
Postat av: HippiSara

Lotta: Tack så mycket! Vad snäll du är! :) Jag har håret nere väldigt ofta, bara inte på bilder, haha vet inte varför det har blivit så!

2012-03-26 @ 11:57:29
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0