You were sitting in a circle with three corpses playing Texas hold 'em

Första inlägget i år! Jag hoppas eran nyårsafton var lika kul som min var och att ni höll er i skinnet. Jag firade med några vänner, men det blev tyvärr inga bilder på sminket. Det hinner inte bli ljust förrän det blir mökt igen..
Jag tänkte visa er något jag fick i julklapp, har ju inte visat er något än. Jag önkade mig The Body Shop Body Butter, Shea-varianten, då jag i höstas frågade runt i butiken vad som skulle passa en vintertorr hud. Hon sa att shea-varianten skulle passa bäst och jag sa till både min morbror med familj och till min bror att jag önskade mig den. Då blev det att jag fick Body Buttret + duschkrämen av båda. Och så mycket använder jag det inte så att jag vill ha dubletter. Av brorsan fick jag att par exfolieringsvantar också, de är jag nyfiken på då jag aldrig provat det förut.
Jag bytte dem, i mellandagarna, mot lite mer sommriga varianter, men de får jag visa någon annan dag.
Jag har helt och hållet förälskat mig i detta kroppssmör och duschkräm. Serien är till för "very dry skin", så den är helt galet återfuktande. Stor tumme upp. Den luktar lite mjölkigt och nötigt, den skulle lätt kunna vara unisex. Den ger en dirskret doft, vilket är bra tycker jag. Jag vill kunna använda parfym utan att andra dofter tar över, men man  luktar tillräckligt mycket så man egentligen inte behöver parfym. Det är skönheten med TBSs body butters.

Kommentarer
Postat av: Lotta

God Fortsättning på dig!



Jag har varit nyfiken på det kroppssmöret länge, duschcremen verkar ju också intressant. Har faktiskt aldrig provat kroppssmör... så visst är det dags?

2012-01-02 @ 18:32:30
Postat av: HippiSara

Lotta: Tack desamma, och hoppas du har haft det bra i juletider! Och ja, då är det verkligen dags! Haha :)

2012-01-02 @ 19:42:07
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0