You want me to hobble her?

Idag gick jag på en kort shoppingtur med min mamma. Jag har inte varit och kollat in rean alls i år faktiskt, men jag behövde en ny eye makeup remover och då kan man lika gärna passa på när det finns en lite chans att man får en bättre deal. Och nu, ett tag efter hysterin, är det mer rea men mindre galningar. Jag bytte även några julklappar och jag kände att jag ville visa lite vad det blev istället.
Jag köpte bara saker från The Body Shop och jag vet att jag snart tjatat hål i era huvuden om TBS men det är en butik jag verkligen tycker om. Det har precis öppnat en butik i Trollhättan, vilket ligger en kvart här ifrån. Den närmaste förut var Uddevalla eller Göteborg.
Jag köpte mig en flaska av deras Camomile Gentle Eye Makeup Remover (110 kr), som kommer bli riktigt rolig att testa. Sedan bytte jag en Body Butter och en Shower Cream i doften Shea, då jag redan hade en uppsättning av dem, mot samma produkter fast med doften Pink Grapefruit. Istället för en duschkräm är det en duschgel. De luktar verkligen sommar, mums! Någon mer än jag som är sommarsugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0