When they broke his hands and when they taunted him, he just sang even louder

Jag upptäckte att jag fortsvarande har två oprövade Kicks-lack ståendes på min byrå. Cha Cha Red och Purple Rain, två snygga färger men som har blivit bortglömda av en anledning. Jag har en del lack och jag har roligare nyanser än dessa. Det är inte fula, men inget jag blir alldeles till mig över.
Jag har inte bytt nagellack på ett tag av många anledningar. Till exempel lyckades jag vricka mitt pekfinger, vilket gjorde bildtagandet av mina naglar svårt. Min manikyr består också av massa glitter, vilket jag inte ser fram emot att ta bort. Jag har fortsvarande min svart-glittriga kombo på mina naglar och med överlacket Seche Vite sitter det som berget. Det har inte blivit skavt någonstans, ska man ha lite fördomar så väntade jag inte mig det från två H&M-lack. Jag är Seche Vite-frälst. 
Jag tänkte fråga er (samtidigt som jag hoppas på att någon svarar!) vilket vill ni se först? Klassiskt rött eller metallic lila?

Kommentarer
Postat av: Carro

Lila, lila, lila! :D

2012-01-11 @ 15:32:06
Postat av: Lotta

Jag tycker det lila är jättefint!

2012-01-11 @ 16:20:21
Postat av: Evelina

Fina färger!

2012-01-12 @ 16:19:20
URL: http://emolina.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Carro och Kerstin: Det lila sitter nu på naglarna, bilder kommer te möra! :)



Evelina: Visst är de! :)

2012-01-12 @ 17:01:13
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

lila :)

2012-01-12 @ 17:04:04
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0