Enigma! - Gorilla suit! - Enigma! - Gorilla suit!

Inte konstigt att det inte kommer upp fler sminkningar då jag ser ut såhär i princip varje dag. När jag väljer att göra en sotning eller något mer avancerat gör jag det lite senare på dagen och då är det ingen idé att ta några bilder på't. Men men, ni får nöja er med detta så länge.
Såhär såg jag alltså ut igår. Enkel bas och mascara på det. Igår orkade jag mig på ett läppstift, men även då valde jag något mer nedtonat. Jag får hoppas att inspirationen kommer tillbaka snarast. 
Produkter
Ansiktet:
Laura Key Concealer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
The Body Shop Cheek Colour - Nr 05
Ögonen:
MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara
Läppar:
IsaDora Perfect Moisture Lipstick - Sheer Amethyst

Kommentarer
Postat av: Lotta

Enkelt, men snyggt och fräscht!

2012-01-05 @ 17:00:11
Postat av: HippiSara

Lotta: Tack så mycket! :)

2012-01-05 @ 17:41:54
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: kerstin

Jättefint! Det är synd att vinterns festligare sminkningar inte fastnar på bild, men det får man leva med...

2012-01-06 @ 09:31:48
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0