Can you hear my song now, Mr. Turner?

Igår åt jag middag med några kompisar, jag kände för att lägga lite extra krut på sminket för en gångs skull. Det fick bli en blå/lila sotning som jag trivdes riktigt bra i. Plus att den var superenkel att göra.
Det har precis gått upp för mig att jag snart har haft bloggen i ett helt år (!), på alla hjärtansdag. Lite galet tycker jag det är. Men jag hoppas att ni har haft en bra helg allihop!
Produkter
Ansikte:
Make Up Store T-zone
Laura Key Concealer
L'oréal True Match Foundation
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
The Body Shop Cheek Colour - Nr 05
Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Inglot - Blå/lila, ljus- och svartskugga från denna paletten
Mayballine Expertwear Mono - Heather Mist
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara
Läppar:
Läppbalsam från Dermalogica

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt! Klär dig jättebra!

2012-02-05 @ 16:44:15
Postat av: kerstin

Superfint! Perfekta färger till dina ögon!

2012-02-05 @ 20:21:09
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Lotta och Kerstin: Tack så mycket, orden värmer verkligen! :D

2012-02-05 @ 22:10:39
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0