Why is it called “Puzzles”? - That’s the puzzle

Idag, påskafton, såg jag ut såhär. Lite roligare än vanligt i alla fall, hade glömt hur mycket jag tycker om denna typ av sminkning. Det får det bli mer av! Och det är heller inte ofta jag har maskara på mina undre fransar.
Så kan det gå och glad påsk på er föresten, goingar!
Och en bild på hur mitt hår, såg ut. Det är så här jag brukar ha det, men det brukar aldrig fastna särskilt bra på bild, av någon anledning.
Produkter
Ansiktet:
  • Lumene Beauty Base Matifying and Retexturizing Primer
  • Make Up Store Cover All Mix
  • L'Oréal True Match Foundation
  • Lumene Natural Code Matt Makeup - 11 Cream
  • Maybelline Affinitone Pressed Powder - 14 Creamy Beige
  • Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré
  • Make Up Store Blush - Fresh Rose
Ögonen:
  • Urban Decay Primer Potion
  • Urban Decay Naked Palette - Virgin, Sin och Naked
  • Sephora Colletion Liquid Eyeliner
  • IsaDora Perfect Contour Kajal - Black
  • d.j.v Beautenizer Volume Lash
Läppar:
  • IsaDora Perfect Moisture Lipstick - Sheer Amethyst
  • IsaDora Perfect Moisture Lipstick - Pink Heather

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefint!

Vad söt du är! Håret är ju riktigt långt, fint på det viset!

2012-04-08 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0