Just go splitsies on a kid with your best bro

Det verkar som många nya läsare har hittat hit, trevligt! Ni är välkomna och jag hoppas att ni kommer stanna!
Tänkte visa hur jag såg ut igår. En kopprig sotning, använde än skugga från Inglot och därför vet jag inte namnet på den, det är en negativ sak med Inglots Freedom System. Man plockar ihop en egen palett, men sedan kan man inte få ur dem och se vilket numer de har. Det får väl gå ändå, hoppas ni hade en lika bra skärtorsdag som jag!
Produkter
Ansiktet:
  • Lumene Beauty Base Matifying and Retexturizing Primer
  • Make Up Store Cover All Mix
  • L'Oréal True Match Foundation
  • Lumene Natural Code Matt Makeup - 11 Cream
  • Maybelline Affinitone Pressed Powder - 14 Creamy Beige
  • Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré
  • Make Up Store Blush - Fresh Rose
Ögonen:
  • Urban Decay Primer Potion
  • Inglot Freedom System, en kopprig- och en svart skugga packad med guldglitter
  • Urban Decay Naked Palette - Virgin
  • IsaDora Perfect Contour Kajal - Black
  • d.j.v Beautenizer Volume Lash
Läppar:
  • Läppbalsam från Dermalogica

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: Vad kul med en tag! :) jag ska slänga ihop ett inlägg senare =D

2012-04-06 @ 18:37:26
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: HippiSara

BrownSugar: Superkul att du hänger på! Ser fram emot att läsa svaren! :D

2012-04-07 @ 10:37:59
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0