Isn’t that just kick-you-in-the-crotch, spit-on-your-neck fantastic?

Har man tråkigt, så har man. Mitt söndagsnöje! Eftersom jag gjorde det för jag hade tråkigt, orkade jag inte med att göra en hel sminkning, så jag struntade i ansiktssminket. Körde på det jag redan hade, lite concealer och puder. Jag använde en video som inspiration, vilket inte är så vanligt att jag gör. Nästan hela Naked Paletten blev använd också.
Min inspiration:
Produkter
Ansiktet:
  • Laura Key Erase and Rewind Concealer
  • Maybelline Affinitone Pressed Powder - 14 Creamy Beige
Ögonen:
  • Urban Decay Primer Potion
  • Urban Decay Naked Palette - Buck, Toasted, Hustle, Darkhorse, Creep, Smog, Sidecar och Virgin
  • IsaDora Perfect Contour Kajal - Black
  • Sephora Collection Atomic Volume Mascara - Ultra Black
Läppar:
  • Läppbalsam från Sephora

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad fint det blev hörru! :D

2012-04-29 @ 21:22:29
Postat av: HippiSara

Carro: Taaack! :D

2012-04-29 @ 22:09:05
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: Lotta

Riktigt snyggt!

2012-04-30 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0