Well I do want you, so be brave and want me back

Dag 20 - Lista dina favoritpaletter med rouge och ögonskugga!
Jag ligger lite efter men jag kör på.
Jag äger inga rougepaletter, men ni kan läsa om mina favoritrouge HÄR. Jag har några paletter med ögonskuggor men jag har två superfavoriter. The Naked Palette från Urban Decay är en stor favorit, jag använder den nästan varje dag. Färgerna är så användbara och jag gillar att man kan göra så många olika typer av sminkningar med den. Eftersom det finns lite mörkare nyanser, en glittrig svart och en gråaktigt färg, men att det också finns ljus nyanser så gör det den så användbar.
Jag har en palett från märket Inglot, som jag har vunnit på bloggen Makeup by Sylle. Den har blivit en stor favorit. Färgerna är också superanvändbara och dessa är lite mer åt det glittriga hållet än de i The Naked Palette, vilket kan vara bra att ha om man känner för det. Jag har gjort många guldiga sotningar med denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0