Ultimately, we only see what we want to see when we're ready to see it

Dag 23 - Berätta om din hudvård!
Jag har inte mycket att säga om den just nu. Det var längesedan jag tog så här dåligt hand om min hy, så just nu känns mitt ansikte supertorrt, vilket är konstigt då jag använder en fuktkräm till normal till torr hy.
Jag använder Lumenes ögonmakeupremover för att ta bort just ögonmakeupen. Den skrev jag ett par rader om här. Jag använder Lumenes rengöringslotion också, som är näst intill slut. Den skrev jag en recension på för inte så längesedan, den finns här.
Sedan har jag precis börjat använda en fuktkräm från bareMinerals, Purely Nourishing Moisturizer, mer om den kanske jag skriver om senare och om jag gör det måste jag hinna använda den ett tag. Det tar ungefär fyra till sex veckor för huden att anpassa sig till en ny produkt, innan den tiden vet man egentligen inte om den passar just din hy.
En gång i tiden tog jag så här bra hand om min hy, nu är det sisådär.


Kommentarer
Postat av: sofie

Drick mycket vatten för bättre hud! :) Speciellt tjejer brukar vara riktigt dåliga på att dricka vatten :(

2011-09-17 @ 19:11:57
URL: http://www.hudomsorg.se
Postat av: HippiSara

Sofie: Det kan mycket väl vara det som är problemet för mig! :)

2011-09-18 @ 18:02:31
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0