There's no Anderson

Dag 17 - Vilken är din favoritmascara?
Min förra var Bare Escentuals Big Tease Mascara och den tyckte jag var riktigt bra. Men när jag fick Lancômes nya Doll Eyes i min fina goodie-bag, efter Kicks pressfrukost, blev den en stor favorit. Den är torr i formulan och den förlänger fransarna och eftersom den har en lite torrare formula känns det inte som den tynger ned fransarna. Den ger inte speciellt mycket volym, vilket jag inte har något större problem med så jag tycker det ofta ser lite fr mycket ut. Jag diggar långa, slanka och definierade fransar. Det är det Lancôme Hypnôse Doll Eyes ger och det är det jag letar efter i en mascara.
Vi har alla olika förväntingar på mascaror och vi vill att de ska göra olika saker eftersom våra fransar inte är idetiska. Om man letar efter en bra mascara, tänk på vad DU vill att en mascara ska göra. Vill du ha lite extra längd, eller kanske du vill kunna kleta på ett par lager utan att det blir klumpar. Sedan får man prova sig fram, prova de som säger sig göra just de sakerna du vill att den ska göra.
Man kan köpa båda på Kicks, men den från Bare Escentuals kommer jag inte ihåg priset på och Lancômes ligger runt 300 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0