She's taller than all of the women in my family combined

Triss i grönt! Lite minishopping, jag köpte på mig en ansiktstvätt och kräm, samt en ny av favoritdeon. Tänkte inte först på att alla treskerna var gröna, haha!
Garnier Nordic Essentials Refreshing cleansing gel och 24h Moisturising Day Cream fick det bli denna gången. Mina förväntningar är inte höga och jag får se om de funkar eller om de torkar ut min hy totalt. Jag har de senaste dagarna (!) blivit supertorr. Fick tipset om att dricka mycket vatten och det har jag hört att det är bra för huden osv. men jag har aldrig tänkt på att jag dricker för lite, men jag dricker inte mycket vatten direkt. Ska bättra mig på den fronten och se om jag märker någon skillnad, annars frå jag väl köpa lite produkter för torr hud. Något serum kanske skulle göra saker bättre.
Deon är en nödvändighet som var slut, bara något jag behövde ha. Dove Go Fresh, den är ett bra budgetkap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0