He took the five of spades

Dag 22 - Vilka produkter finns alltid med i din sminkväska?
Jag brukar inte gå runt och bära på en sminkväska, till skolan proppar jag bara ned ett puder och dagens läppkombo. Jag har nästan alltid med mig ett puder till skolan ifall jag blir blank i t-zonen, nu när det är lite torrare i luften brukar jag skippa det och bara ta med mig mitt läppstift eller vad det nu är jag har på läpparna för dagen.
Mitt puder från L'oréal är något mörbultat efter att ha blivit medsläpad överallt. Locket är helt löst så det fixar jag med hjälp av ett gummiband som från början satt på ett knippe sparris, haha! Jag är något sorglig ibland. Jag behöver ändå köpa ett nytt inom en snar framtid, jag börjar bli något trött på att behöva sätta på och av gummibandet hela tiden (och det är snart slut får jag tillägga)
Läppstift osv tar jag med mig för att jag äter, dricker och pratar i skolan och det nöts lätt bort efter ett tag så jag vill gärna vara beredd att fixa till det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0