Why is Ellen DeGeneres in our bedroom?

Här kommer lite bilder på ett "plumper"-läppglans från DuWop. Jag brukar inte tycka om lipplumpers eftersom de brukar göra så otroligt ont, men ändå inte göra någon skillnad. I detta fall är det tyvärr likadant. Eftersom de inte brukar funka på mig undrar jag om det är på mig den inte funkar eller om den inte funkar alls. Tråkigt att den gör såpass ont, för det är ju ett himla fint läppglans annars.
Det finns många liknande läppglans som inte gör så ont.

Jag försökte ha samma min på båda bilderna och det var lättast att bara slappna av men då blev det visst risk för duckface, men ni får stå ut med det denna gång! Och jag har väntat tio minuter mellan bilderna.
Himlans fint, men inte värt eftersom den gör ont som in i sjutton!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Superfin färg!

2011-10-19 @ 20:06:59
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Kerstin: Eller hur! :)

2011-10-19 @ 22:27:30
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0