Why don't you just whip up a batch of your fancy tofu-sushi-bagels

Första otidsinställda inlägget på en vecka. Japp nu är jag tillbaka i Sverige och jag hade det hur bra som helst i Nederländera, jag har shoppat några saker också. Jag tänkte visa det jag köpte i skönhetsväg. Kul kul!
Mina första OPI-nagellack är köpta! Jag och några vänner gick förbi en frisörsalong och de hade lite rea på nagellack och jag vara bara tvungen att ta ett titt. Det blev att jag köpte "Austin-tatious Turquoise", som är det blå/gröna lacket, för ca. 70 kr, vilket jag tycker är en riktigt bra deal då de går på 150 kr här. Närmare titt på detta senare, det är så otroligt fint!
Jag köpte sedan "William Tell Me About OPI" som är det vinröda, på en utav alla färjor jag åkt runt på. Där kostade det ca. 120 kr. Jag har varit å sugen på att testa OPIs nagellack men jag har alltid varit lite för snål. 150 kr för ett nagellack är lite saftigt för en student, men jag passade verkligen på nu när priserna var som de var. Bilder på när de sitter på naglarna kommer nog snart, kan inte vänta länge med att testa de!
En av The Body Shops Earth Lover duschgel slog jag till på. Jag har sedan tidigare den som doftar citrongräs och päron, men jag har tittat på denna sedan i sommras. Den doftar aprikos och basilika, hur gott som helst. Jag tycker den luktar saft, haha! De kostar 95 kr i Sverige, jag köpte den för ca. 55 kr.
Och det bästa, en Inglot-palett! Jag blev så glad när jag fick reda på att Inglot har en affär i Amsterdam. De har ju det omtalade Freedom System då man bygger sin egen palett, och det var verkligen så kul som alla säger. Man fick gå och plocka det man ville, byta, kolla ifall det matchar och hålla på. Jag kände mig som ett barn i en godisaffär (eller som jag i en godisaffär..)
De hade inte så många olika konstillationer när det gällde paletterna, då många var slut, men jag blev allt galet nöjd ändå. Det kommer ett inlägg med bilder och swatches snart, men den som väntar på något gott..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Välkommen hem!

Är mycket nyfiken på att se paletten och nagellacken på!

2011-10-02 @ 14:33:14
Postat av: HippiSara

Lotta: Tackar! Och inläggen kommer snart! :)

2011-10-02 @ 14:40:04
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilka finingar! Det ska bli kul med en närmare titt på paletten!

2011-10-03 @ 09:14:36
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: HippiSara

Kerstin: Jag är helt tokigt glad över min fina palett! Nu är bilder uppe också! :)

2011-10-03 @ 17:18:24
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0