People at work have this very strange expectation that I, well, work

Provade äntligen mitt nya OPI-lack på fingrarna igår, och ooh så snyggt det är! Jag har ett lager China Glaze - Liquid Leather och sedan två lager av OPI - Austin-tatious Turquoise. Jag får prova det bara som de är någon annan gång, men detta resultatet blev hur bra som helst. Ny favoritkombo!
Svårfotat var det, speciellt att få med det fina lila skimmret som bara visade sig i vissa vinklar, men de får duga. Om ni blir nyfikna på hur det ser ut i verkligheten (haha) så är det bara att kolla in det på Kicks eller Åhlens, ligger på 150 kr, men jag köpte min flaska i Nederländerna på en rea så jag fick det för ca. 70 spänn, så värt!
Bildboom!
Två extra bilder på flaskan. Det är så otroligt fint, detta lack!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fantastiskt fint!

2011-10-10 @ 11:28:14
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: HippiSara

Kerstin: Visst är det! :)

2011-10-10 @ 12:43:19
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0