If you're gonna threaten me, do it properly

Ett litet julklappstips såhär i oktober blir väl bra? Jag tittade runt lite bland alla sminkbloggar jag läser (om ni har en skönhetsblogg eller bara en vanlig blogg, länka i kommentarerna för jag letar alltid efter nya mysiga bloggar att läsa!) och hittade ett inlägg på Lipglossbitch om att OPI kommer släppa en kit lagom till jul med sina bästsäljare i miniformat. 10 st för att vara exakt och hela kitet kommer kosta 400 kr, vilket är en galet bra deal!
Som jag blir sugen på denna, och så behändigt att flaskorna är mindre då kan man ju prova fler nyanser för lite mindre pengar. Den är ju en superbra julklapp till någon nagellackstokig tjej, eller varför inte köpa den och dela upp nagellacken och ge till fler personer? Jag har i alla fall förstått hur bra OPIs nagellack är, så denna står verkligen på min önskelista!
Färgerna som är med i kitet heter:
  • Alpine Snow
  • Bubble Bath
  • Tickle My France-y
  • Strawberry Margarita
  • Cajun Shrimp
  • Big Apple Red
  • I’m Not Really a Waitress
  • You Don’t know Jacques!
  • Russian Navy
  • Lincoln Park After Dark

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vill ha, ett tips är att köpa den på t.ex. HqHair eller Beautybay, mycket billigare! :)

2011-10-19 @ 21:59:28
URL: http://makeuponista.se
Postat av: HippiSara

Josephine: Wow, det var verkligen billigare på HqHair, tack så mycket för tipset! :D

2011-10-19 @ 22:26:21
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0