Hashtag burn, hashtag your tie is still dumb, hashtag refill

Såhär såg jag ut idag. Matta bruna skuggor och murrigt bäriga läppar, såhär vill jag se ut hela hösten!
Jag fick ta bilderna på eftermiddagen och därför kan sminkningen vara lite sliten, men ljuset var så kasst i morse så detta fick duga. Och en liten bonus är att mina röd rosiga kinder är inte det pga rouge, utan jag kom precis innanför dörren så det är äkta vara det här, haha! Jag orkade inte fixa till sminket så detta var det som var kvar kl tre på eftermiddagen.
Produkter
Ansiktet:
L'Oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Inglot Freedom System rouge
The Body Shop Cheek Colour - Nr 05
Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay The Naked Palette - Naked och Buck
Vit/cream skugga från 88-paletten
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
Läppar:
Claudia Lip Pencil - Aubergine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin vardagssminkning!

2011-10-06 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0