And we're done with the yoghurt

Jag plockad fram min äldsta Inglot-palett idag för jag har varit lite sugen på att använda den ett bra tag nu. Äntligen tog jag mig i kragen och improviserade ihop något, resultatet blev en blå/lila sminkning, jag borde verkligen använda denna palett oftare, älskar kvaliten på skuggorna (och färgerna såklart)
Jag har inte provat den blå/lila skuggan särskilt många gånger och jag har varit sugen på den framförallt, så jag utgick ifrån den. Suddade in lite svart i yttre ögonvrån för att skapa lite djup och kontrast, klart!
Produkter
Urban Decay Primer Potion
Inglot Freedom System - Cream, blå/lila och svartglittrig
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara

Kommentarer
Postat av: kerstin

Superfint!

2011-11-07 @ 19:22:37
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Kerstin: Tackar! :)

2011-11-07 @ 19:56:03
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0