The question is: Do these strategies ever NOT work for me? Either way the answer is about half the time

Det är så att jag brukar låna min mammas kamera när jag tar min bilder, eftersom jag inte har en egen.. Och nu har hon åkt iväg över helgen och ville ta med sig sin kamera, inte så konstigt. Men i och med att hon gör det blir jag utan, jag får hålla till godo med Photo Booth. Jag kommer antagligen låna min pappas kamera i helgen, så lite snygga bilder kommer komma upp.
Om ni har några önskemål eller någoting att säga om vad mina inlägg ska innehålla är det så klart bara att skriva en lite kommentar eller så, det uppskattas verkligen!
Så här såg jag ut idag, sminket var simpelt med tjock eyeliner men neutralt annars. Funkar alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0