So Oprah's retiring, what's that world gonna be like?

Det blev också att jag köpte en ny mascara. Den jag köpte på Sephora var ju inte riktigt vad jag hade tänkt så jag låter den ligga längst ned i sminkväskan ett tag. Jag har varit lite sugen på L'Oréal Voluminous ett bra tag och nu slog jag till. Det är många som tycker om den och den är billig, superbra! Jag har bara använt den idag men jag ser att den kommer nog funka väldigt bra!
Jag köpte den på H&M för 99 spänn men den kostar egentligen 119kr.


Och de klassiska med-och-utan-bilderna! (glömde ta en utan-bild så jag tog en gammal bild)



Kommentarer
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Tack :)

ör vrigt är de där typ en av de bäösta mascarorna som finns, enligt min åsiKt :)

2011-05-18 @ 15:04:21
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Helen: Helt vanlig enkel mascara! tumme upp! :)

2011-05-18 @ 15:11:26
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0