I care so little I almost passed out

Jag har funderat mycket på vilket nagellack som egentligen är billigast, på grund av mängd man får i flaskan i förhållande till priset kan man bli mycket förvirrad (som jag) så för ett tag sedan räknade jag ut vilka lack som är billigast av de vanligaste märkena. Detta gjorde jag när det fortsvarande fanns 50 öringar men jag avrundar bara uppåt istället! Haha. Priserna kan ha högts eller så också men det är ett ungefärligt pris! Jag har avstått ifrån OPI för jag tycker att det är lite dyrt men jag har ändrat mig lite efter att jag räknade lite!
Om alla flaskor innehöll 15 ml precis som OPI's lack gör skulle priserna se ut såhär:
15 ml - IsaDora - 173 kr
15 ml - OPI - 150 kr
15 ml - Yves Rocher - 150 kr
15 ml - China Glaze - 106 kr
15 ml - Depend - 75 kr
15 ml - Mavala - 75 kr
15 ml - H&M - 65 kr
IsaDora är alltså dyrast och inte OPI! Jag tycker ändå det är lite väl dyrt att lägga så mycket pengar på bara ett lack, när man köper IsaDora får man ju fler lack ändå. Om man använder just en färg mycket kan det ju vara en bra idé att lägga pengarna på ett sånt lack. Sen så har ju OPI väldigt fina nyanser! Men får se när jag vill lägga så mycket pengar på ett nagellack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0