Challenge accepted

Jag försökte göra en snygg sminkning med skuggan jag visade här, Mist Colour Vibration - Paris och slängde ihop den här! (Om man vill ha den ännu mer dramatisk kan man lägga lite svart kajal på vattenlinjen)




Tog lite kort innan jag la min eyeliner eftersom det är apsvårt att lägga flytande eyeliner, man måste öva, öva och öva. Så tänkte jag visa att det går faktiskt att skippa om man inte har övat tillräckligt eller bara tycker det är bökigt med eyeliner!




Produkter
Ansiktet:
L'Oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
NYX Jumbo Eye Pencil - Black Bean
Mist Colour Vibation - Paris
Isadora Eyeshadow Quartet - Crystal Mauve (svartglittrig)
Urban Decay - Virgin
Maybelline Line Definer - Black
L'Oréal Voluminous Carbon Black Mascara
Läppar:
Ingenting

Kommentarer
Postat av: Vanesa

Jag jobbar ju på en Mist butik och Paris är en utav mina favorit skuggor.. älskar den !! :)



Sv : Den var verkligen såå bra.. jag vill köpa hela dera sortiment :P haha

2011-05-18 @ 15:31:26
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Vanesa: den är såå snygg! : D

2011-05-18 @ 15:58:45
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0