All you have to do is find a plane load of people who's resolution is to plummet to their deaths

Lite shopping.. Denna vanan måste jag bli av med! Men de hade ju klubbkväll på Make Up Store och det betyder 20% rabatt och det kunde jag inte riktigt hålla mig från. Jag köpte en ögonskugga, men den visar jag när det är lite mer sol ute. Sol har det ju varit hela dagen, helt galet varmt, men nu på kvällen har den försvunnit!
Denna borste slank med när jag var och kollade på H&M och jag har behövt en ny snedställd pensel och denna har jag tittat på någroa gånger. 20 spänn!




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med i utlottningen :D



Jag har också den där borsten hemma, billig och bra :)

2011-05-31 @ 19:51:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0