A quality? Good, because I was worried you guys were gonna be vague about this

Gick på en liten shoppingrunda med mamma idag och kom hem med ganska mycket fint! Jag tänkte visa er lite av det jag köpte. Jag var lite på jakt efter en ny bodylotion och det fick bli Nivea Pure & Natural Body Lotion. Den innehåller ekologisk argan oil och inga parabener, stor tumme upp! Jag vet inte vad jag tycker om den och det får bli ett senare inlägg då jag testat den ett tag! Jag köpte också en duschkräm från samma märke Free Time Cream Shower. Den får jag också ge ett tag innan jag kan säga vad jag tycker om den, så håll utkik efter en "follow-up" på dessa produkter!
Lotion (39,50 kr ordinarie pris är 59,50 kr)
Duschkräm (19,50 kr ordinarie pris är 39,50)
Jag köpte dem på H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0