Don't say that! You're too liberal with the word "legendary"

Idag blir det galej x2. Först kommer lite folk från släkten och sen sticker jag till en kompis där jag och några från klassen ska umgås, trevligt x2!
Jag tänkte visa er hur man kan förvandla en dagssminkning till en kvällssminkning! Jag skulle ha en sminkning på mig under dagen och så en annan senare, och då kom jag på att jag kunde visa er skillnaden jag gjorde, utan att behöva tvätta bort någonting, lätt som en plätt! Som vanligt har jag använt min kära IsaDora-kvartett, just i denna sminkningen har jag enbart använt den.


Så här såg jag ut under dagen. När jag träffar släkten brukar jag inte göra mer än så här.
(Urban Decay Primer Potion, ljuslila skugga, mörklila skugga, mascara)



Så här såg jag ut senare på dagen. Den enda skillnaden jag har gjort är att jag har lagt den mörkaste skuggan från kvartetten i globlinjen och lite utav skuggan på den undre fransraden, sedan har jag lagt lite flytande eyeliner
på övre fransraden och lite kajal på övre vattenlinjen.

Mina läppar såg likadana ut hela dagen, Lumene Lip Graphics - Cinnamon Rose och NYX - Tea Rose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0