Moist. Moist. Moist. Moist.

Det här är 88-paletten jag har skrivit lite om. Tänkte att det är lite taskigt att skriva så mycket om den och inte ens visa den för er. Denna palett har jag köpt på tradera och jag vet inte riktigt vilket märke den är ifrån, men jag vet att eleven.se har liknande paletter. Jag tycker inte att pigmenteringen i skuggorna är jättebra, men jag tycker att den är användbar då det finns såpass många olika skuggor. Den gula skuggan var förstörd när jag fick den, den hade antagligen gått sönder när den skickades hem till mig. Det är ju lite tråkigt.


Den har en stor spegel i "locket" vilket är bra, men jag anväder inte den så ofta, då jag sminkar mig vid mitt sminkbord som har en mycket större spegel, så jag behöver den inte.

Lite jobbigt med blank förpackning, fingeravtrycken bara söker sig dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0