Jag är Sir Reginald, Hertigen av ketchup.

Nu funkar min kamera igen! Yay. Och jag har överlevt min första visit till Ullared! Jag var där i söndags och jag köpte mig en vårjacka och en väska. Det var väl main-sakerna jag köpte sen följde lite småplock med i bara farten. Jättekul upplevelse i alla fall.
Idag testade jag en läppenna jag köpte där, för typ 12 kronor, och jag tycker att den är ganska bra! Man märker verkligen skillnad om man använder läppenna under sitt läppstift. Det håller mycket bättre och så blir det en skarpare linje, vilket man kanske vill ha ibland, jag känner för det ibland i alla fall. Jag kan ju visa vad jag menar.


Såhär såg mina läppar ut idag, med läppenna.


Utan läppenna. Ganska stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0