It's only when we wake up that we realize how things are actually strange.

Tesatade det enda nagellacket jag köpte på Ullared igårkväll och blev verkligen glad överraskad! Ett svartglitterlack som man faktiskt bara behöver ett lager för att få tillräckligt med täckning! Jag har använt två lager på bilderna, men det var bara för att se om det var nån stor skillnad mellan ett laget och två lager, vilket det inte var. Man klara sig gott och väl med ett. Jag har kört på svart nagellack och ett glitterlack ovanpå, men det blir inte tillräckligt glittrigt, tycker inte jag. Detta lack är ifrån Claudia och kostade en tia! Det är lite svårt att fånga på bild, jag känner nog att det är mycket gråare i verkligheten och det fångar inte kameran riktigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0